ATT FÅ SOVMORGON ELLER INTE FÅ SOVMORGON, DET ÄR FRÅGAN

Har nu spelar 36 hål i 16m/s vind och en fot som jag har velat amputera i vissa stunder. Jag har haltat mig fram i 8 timmar och storm. Tyck synd om mig. Nää okej det ska jag inte tvinga er att göra, men vill ni så får ni. 8 timmar, ont, storm... Ville bra upprepa...

Det gick helt okej. Även om jag inte spelade som en Gud är jag inte missnöjd. Är kanske inte exalterad och taggad för morgondagen. Ärligt talat så är jag mör och orkar knappt lyfta ett ben eller tänka långt i framtiden, fram till kvällsmaten är max. Efter första de 18 hålen låg jag på 15e plats av 23. Vet inte vad jag ligger efter dessa 18 hålen. Troligen inte bättre. Kanske sämre till och med. Får se lite senare. Håller tummarna för sovmorgon!

Nu är vi på hotellrummet som är på området vid golfbanan. Tvn är från början vad 2000-talet och har bara 3 kanaler... Man glömmer hur hårt det var förr. Jag är helt slut och vill inte lämna sängen som jag lyckats ta mig till.

Pappa tog lite bilder innan, kan se om jag orkar och hinner lägga upp några senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback