ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR VÄRME!

Jag har säkert sagt att det är fint väder 100 gånger idag. FÖR DET ÄR DET. Jag blir nästan tårögd. Vill bara sätta mig på en liten plätt och insupa det fina fina vädret. 

Idag hade vi redovisningar på morgonen. Vi har skrivit en väldigt stor uppsats som vi även skulle ha muntligredovisning på för att kunna få det högre betyget. Jag har tränat igår och sett till att jag inte pratat längre än vad man får. Vill inte riskera att få lägre betyg för att jag inte kunde hålla ramarna. När det var dags att bestämma ordning hör jag mig själv säga att jag vill vara först. Högt och tydligt sa jag det till och med. Så, vad hände sen? Jag var först. Nervös som tusan blev jag när jag väl insett att jag skulle börja. Men samtidigt tycker jag det är väldigt skönt att få det gjort. Annars sitter man och lyssnar på de andra och tycker att man missat en del osv. 

Jag körde alltså först och det kändes rätt bra. Om jag får högre betyg vet jag inte, men jag är nöjd med min presentation. Alla redovisningar gick fort så vi slapp historian och hade långlunch. Vi drog då till kebabhouse. Det är ju så sjukt underbart väder att jag dör! Helt fantastiskt är det! Är glad över mitt klädval idag, en byxdress med shorts. Har faktiskt kunnat gå runt i bikini idag, men dey hade nog inte passat så bra i skolan. Hade känts lite odd.

Kebabhouse i alla fall. Jag tog en kycklingrulle. Helt fantastiskt gott! Välj det om du ngn gång äter det. Absolut det godaste. Vi satte oss ute och lät solen kyssa våra ansikten. Hoppas på lite färg nu då. Är ett så blev året om så när jag är brun syns det knappt. Min solbränna är i samma färg som andras normala hudfärg... Får jobba på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback