VÅREN???

Snart blir jag arg! Var är våren?!?? Visst visst. Vårtecken har börjat synas, men självaste våren är banne med inte här. Ursäkta franskan, men jag är less på kyla. Jag fryser 24-7 och det är en aning ganska jobbigt ja. Troligen kommer jag börja frysa även när termotern visar högre siffror ändå, meeeeen poängen är att det är kallt ute. och jag fryser mer än vad som behövs. -Skaffa varmare jacka, tänker du. -Sant, svarar jag, men man ser så ograciös ut och man känner sig för en michilingubbe. "Vill man vara fin får man lida pin" som mamma brukade säga när man var en mindre variant av sitt nuvarande jag. 

I alla fall. Vår, snälla rara söta, kom till karlskrona inom kort.

Med vänliga hälsningar
Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback