VÅREN ÄR I KROKARNA

Våren är på väg om inte redan kommen! Vädret idag har varit rätt så väldigt perfekt, tyckte kanske det var lite väl kyligt ibland. Men solen sken och det var underbart!

Idag har jag hunnit med två promenader. En med pojkvännen, päronen och mammas päron. Jag älskar att gå runt på sturkö, det är så fint där. På sommaren är det så underbart där. Åååå sakna sommaren!!!

Andra promenixen blev faktiskt på vägen hem från sturkö. Mamma släppte av mig och Joar vid trummenäs så vi kunde gå hem och njuta av det fina vädret. Det är bara att inse att jag är dålig på att ha vilodagar... "råkar" alltid ta en långpromenad eller liknande, dock inte i så jättehögt tempo. Sen kan man inte ignorera det fina vädret och inte gå ut, så är det bara.

När det är så fint väder känns sommaren och värmen inte så avlägsen. Den känns nästan greppbar. Tänk när det är shorts man kan ha på sig!! Aaah måste sluta längta och njuta av nuet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback