NAIL POLISH MANIAC





Vad tycks? Fint nagellack? Fick det av min kusin i julklapp. Mina kusiner är väldigt modemedvetna osv medan jag knappt hänger med i svängarna. Gör liksom så gott jag kan bara. I alla fall så fick jag detta av henne och jaa, det är fint. Inget jag i vanliga fall skulle köpa kanske, men det är väldigt fint att ha till vardags måste jag säga. Ju mer jag tittar på det ju finare blir det.

Förr förra julen (2010) fick jag ett annat som var mer rosa likt fast ändå inte och det sa hon skulle bli väldigt fint om man är lite solbrun. Problemer är bara att jag inte blir solbrun. Jag blir röd i bästa fall på sommaren. Jag har alltså inte generna på min sida när jag vill ha en fin bränna. Men ändå så är nagellacker fint i sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback