MITT HÖGRA BEN VÄGER 0.1KG MER ÄN MITT VÄNSTRA, JUST SO YOU KNOW

Min storebror håller på och säljer kosttillskottet Herbalife. Och i och med detta jobb har han en våg som skannar människan som ställer sig på den från topp till tå och så mäter den lite allt möjligt. Eller ja. Den mäster kroppsfett, muskelmassa och vattenmassa(?). MEN. Jag får inte testa denna roliga leksak. Varför? Jo för man måste vara 18 (!!!) och sist jag kollade var jag inte 18. Så den har jag inte fått testa nej. Vad jag istället har upptäckt är att Lok&Motion har en sådan manick. 

Sååååå... jag testade den ist. Idag. Efter träningen. Vet inte när det är bäst att testa den egentligen, men nu blev det efter träningen. Spänningen var olidlig. Kanske inte, men lite spännande var det allt. 

Detta blev resultatet (eller toppen av "kvittot") :



Lägre ner på kvittot kan jag se vad varje arm och ben samt vad bålen väger. Det är lite konstigt men väldigt roligt, speciellt när den visar bra siffror! Den visar att jag förbränner 1428 kcal när jag inte gör ett smack. Så jag kan ligga hemma i sägen en hel dag och ändå förbränna en massa. Crazy! Ska göra en ny skan om 1,5 - 2 månader, då hoppas jag på förändring åt det bättre hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback