SOL OCH INGEN RIKTIG SKOLDAG

Dagen började på gymmet med ett litet träningspass. Eller ja, gårdagen gjorde det. Jag är väldans dålig på att uppdatera här på bloggen märker jag. Eller en anledning till gårdagens dåliga uppdatering var att jag var fullt upptagen med att umgås med pojkvännen min. Han var jättegullig och följde med mig ut på årets första golfrunda på banan. Gick inte jättebra, men det är en annan femma. 

Ska bli så kul i sommar när han får en av mina tävlingar. Blir lite mer intense när det är på allvar. ååh återigen en väldig längtan efter sommar!!

Vad mer hänt idag?? Jo! Åkt skridskor med klassen. Kul, viker mig kanske inte dubbel dock. Sen så slutade jag skolan. Japp. Finito. MEN! Felicia tvingade(-ish) mig tillbaka till skolan så att jag kunde äta lunch med henne och vara sällskaplig. Och det var faktiskttrevlig. Sen hade hon lektion så jag strossade runt på stan tills hon slutade. Sen träffades vi på skolan igen. Sen skjutsade hon mig på cykel till centrum för hon skulle köpa godis. SEN, skulle hon hem så hon släppte av mig vid Wayne's (så att jag kunde köpa en chai latte) innan jag återigen gick till skolan för att möta upp Joar. 



Det blev med andra ord en massa gåendes igår. Fram och tillbak, fram och tillbaka. Men det var fint väder så det gjorde inte allt för mkt. 

Me löööööööv sooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback