SNÄLLA UTVECKLING, LUGNA NER DIG LITE

Vi har en person in da family som icke hänger med i utvecklingen. Jag menar såklart den tekniska utvecklingen om det var några oklarheter på den fronten. Vem denna människa är kan jag inte nämna, men jag kan dock säga att min storebror inte bor hemma och har en iPhone och pappa och jag har iPhones.............

Jag kan förstå de personer som inte vill ha en smartphone, typ, inte. Men nästan. Touchen kan vara lite jobbig ibland. På vintern när man måste ta av sig vantarna för att kunna slå nummer önskar man att man hade sin gamla walkman mobil. MEN. Icke hade jag internet och massa skojiga appar på förra mobilen nej. Man fick nöja sig med quadrapop (som jag för övrig fick över 1000 000 poäng på!) på de ännu äldre mobilerna fanns snake, lyckan alltså. Älskade det spelet. Man var ett litet streck som åt prickar och blev längre. *nostalgisk*

tillbaka till ämnet. Mamma, eller jag menar miss X, vill alltså inte ha en amartphone så när hon för ett halvår sen skulle skaffa sig en ny blev det en Nokia. En NOKIA. Det är nog den mest komplicerade telefon jag stött på. Ingenting är som det ska på den och man trycker fel, skickar sms innan man är klar, raderar sms innan man skickat osv osv. Bara jobbigt. Meeeeen, det verkar som miss X börjat mjukna när det gäller smartphones... Kan det bli ytterligare en iPhone i familjen tro???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback