MIN KONSTNÄRLIGA SIDA

Jag vet inte om jag sagt det men konst, musik och annat estetiskt är INTE min grej någonstans. Har alltid varit usel på det. Men jag har accepterat den delen av mig och bearbetat de genom att inte sätta mig i situationer då jag måste vara kreativ osv. Funkar riktigt bra faktiskt, tackar som frågar.

MEN att klottra i sitt anteckningsblock är nästintill oundvikligt. Då är det roligt. Att rita blommor, gubbar, fåglar (enkel variant såklart) är nog favoriterna. Men främst är det små gubbar. Eller gummor borde jag kanske kalla det, för det är nästan alltid tjejer jag ritar. Mycket roligare med stort lockigt hår och kläningen. Sen kan det också vara en bidragande faktor att det inte var så längesen jag lärde mig rita tjejer. En vanlig streckgubbe är ju inget märkvärdigt liksom. 


Ser nästan bra ut


Los favoritos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback