ME LIKE SOL



Så här fint väder var det i Karlskrona idag!!

Guuud vad fint väder det var idag! Guuuud asså! TVÅ promenader blev det banne med idag. Så väldans härligt att jag inte finner ord. 

För er som undrar så har jag övningskört idag. Japp, det är vad jag gjort och sketan vad bra det går! Känner mig så STOR bakom ratten (förrutom precis i början när jag måste dra fram sätet så långt det bara går). Jag har varit och kört på 4ans växlen, uuuuuh tänker ni nu va?? Det är iaf känslan jag har när jag kör. En perfekt start kan få mig på bra humör hela dagen, jajamen, glad för de små sakerna i vardagen! 

Min dag har annars varit rätt lugn och fin. Så lugn att jag inte har något annat att berätta, chockerande. Men det är väl bäst att sluta när man är på topp antar jag, TJAAAAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback