MÄH

Ursäkta, men vad hände med den värmen som var här i tisdags????? Jag njöööööt som bara den och trodde iaf att fler dagar skulle följa samma braiga mönster, men icke! Vissa av er kanske inte tycker att det var så hiskligt kallt, men isf håller jag inte med er. Det var kallt. Punkt. slut. Icke diskuterbart. 

Jaja, fler varma dagar kommer säkert. Jag har höga förväntningar på morgondagen faktiskt. Det tyder på att det ska bli runt 12 grader och sol..... skulle inte klaga om så blev fallet! Sen när det blir varmare kan man ju börja ta sig joggingturer utomhus också. Visst. Jag skulle kunna klä på mig mer och pallra mig ut nu, meeeeen nää. Inte lika motiverande att behöva springa runt som en michilingubbe. Vill kunna springa nätt och graciöst som en antilop.. typ. 

Idag! Idag har jag börjat ta tag i tränigen igen. Har slappat ganska så mycket förra och denna vecka. Verkligen slappat slappat. Gäspat när jag suttit på maskinerna som ska hjälpa till att forma kroppen. Inte jättepepp att se en sitta så. Men nu ska det bli ändring, sanna mina ord. Ska ta tag med morgonträningen också. Imorgon blir det som jag drar mig mot gymmet och gymmar loss. Sen efter det blir det skridskoåkning med klassen, och det är ju också träning så det blir dubbelt upp! Det gillas. 

Nix pix, sängen väntar, good night!


Bjussar på en ehm... supermanbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback