LUNCH PÅ CASTELLO

Idag sluter vi efter två lektioner. Jag klagar banne med icke. Första lektionen var det matteprov som väntade... gick nog rätt bra, men trots det kommer jag inte ropa hej förrän jag är över ån! Var ett gammalt NP jag fick, så samtidigt blev det träning inför kommande nationella, två flugor i en smäll!

Sen samhäll och sen slut för dagen. Passade då på att luncha med päronen på Castello. Det fina med att luncha med päronen är att de är snälla och bjussar, tihihihi.... Uppskattar att de vill skämma bort sin dotter lite. Åt pasta med kyckling och gorgonzola + att man fick en brödbit till. SÅ. GOTT. Kunde dock inte äta upp allt. Fanns mat till att mätta en hel by. Jag åt gör halva. Nam nam nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback