LUGNA PUCKAR

Idag började jag skolan halv 1! Sovmorgon here I come tänkte jag igår kväll innan jag gick och la mig. Senare insåg jag att så var inte fallet. Jag har en bok i svenskan som måste vara utläst till onsdag och jag hade ungefär läst halva, vilket innebär med enkel matematik att jag hade halva boken kvar. Så det blev ingen sovmorgon för mig med andra ord. Klockan blev ställd på halv åtta och då var det bara att ta sig ur sängen och greppa boken.


Det var faktiskt rätt skönt att komma upp så tidigt för då kunde jag ta det luuuugnt. Jag passade att åka in till stan och kolla runt i affärerna innan jag skulle luncha med mamma och sen bege mig till skolan. Jag tänkte att en timme skulle vara lagom att gå runt på stan, men icke, det var för länge. Tog mig 20 min sen hade jag gått igenom alla affärer och visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick bli att vänta på mamma på hennes jobb, vilket inte var så dumt för då fick jag tid till att läsa ännu mer i boken. 

En sak fyndade jag banne med på min lilla mini shoppingtur! En ypperligt fin tröja/linne eller vad man ska kalla det. Materialet är nästan geomskinligt och den var väldigt böljande, mycket mycket tjusig. 


Fyndad på JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback