KORTKUNGEN

Jag älskar att spela kort, eller rättare sagt, jag älskar att vinna när jag spelar kort med ngn. Men okej, jag kan väl tycka det är roligt även om jag inte vinner, dock är det alltid extra roligt när man gör det. Är ingen dålig förlorare, så alla vet. Jag accepterar att man inte alltid kan bra bäst

Spelade mot pappa nu ikväll och jag VANN! Vi spela 8 ronder och jag vann 6 av dem. Jajamen, utklassning. Resten av kvällen har gått åt i soffan framför tvn gloendes på Breaking dawn part 1. Vet inte vad jag tkr om det? Den är bra fast konstig, blir nog bättre när sista delen också kommer ut. Då man kanske se hela och verkligen förstå historien. Har dock läst böckerna så jag kan den redan... Men iaf! Varit en mysig kväll med pärmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback