GO'MORRON GÖBBAR

God morgon god morgon. Vaknade upp med halsont och en gnutta brännande känsla i halsen. Inget vidare med andra ord... Tanken var att jag skulle spinna idag på Spin of Hope men jag får istället vara där och heja på. Inte lika kul men fortfarande trevligt.

När man har ont i halsen är det nästan mardröm att äta kalla och hårda saker, för så ont i halsen. Sååå, jag gjorde till mig lite gröt. Faktiskt väldans gott med gröt. Jag tror gröt är underskattat. Väldigt underskattat. För det är så himmelens gott!

Vad ska jag göra idag då? Heja på de som cyklar, förhoppningsvis golfa och baka. Vad jag ska baka vet jag inte men ngt ska det bli. Förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback