DET ÄR DEGARNA MAN MINNS

Dagen började med att övningsköra. Det gick faktiskt riktigt bra och jag körde bland lite gles trafik, men inte på ngn riktig väg. Hade en moped bakom mig och gaaaah vad jag var spänd. Men det gick bra, parkerade bara nästan på en trottoarkant men bara nästan. 

Senare blev det en sväng ut till golfbanan. Skulle prova lite kläder som vi i trummenäslaget ska ha på oss. Passade sen på att ställa mig på ranchen och nötte lite med den nya järn 6:an som jag provar och drivern. Jag gillar inte min klubbor, skaftet är så mjukt att det böjer sig när jag slår. Den nya jag testar har har stålskaft och är såååå bra! Älskar den! Snart är den officiellt min också!



Senare på eftermidagen drog jag in till staden för att träffa min pojkvän som jag inte sett sen i går morse (!!) Vi tog en promenad i det fina vädret och bara njöt av sällskapet och vädret. I alla fall jag, hoppas han också gjorde det..... Kolla vilken fin svan vi såg på vägen!



Joar var lite rädd för en svanattack under mitt fotande så han var smått... uppjagad. Men sicken fin bild jag fick till! Eller? Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback