FOTOGRAFERA LITE HÄR....

...och fotografera lite där. Vi (min familj) har kompisar som bor i Saxemara och deras hem kryllar av saker att fotografera. Visst, nu tänker kanske du att det finns saker att fotografera överallt och inte i deras hem just. MEN, deras saker är så fina och man inte kan göra annat än att fotografera dem. Hela derass hem är riktigt fint, och deras trädgård är såååååå fiiiiin. Speciellt på sommaren när allt står i blom. Den är fin på vintern också, men det är för kallt för att irra runt där och fotografera.

Vi var iaf hos dem för någon vecka sen för att bli bjudna på fika. Ypperligt trevligt och små gulliga semlor blev vi bjudna på. Jag kan dessvärre inte bjuda på bilder för de var inte en av de saker som var roliga att fotografera.

Jag är inte så förtjust i semlor, jag mer eller mindre hatar dem. Men om man gör en slät bulle och inte stoppar in massa av den dära grädden så kan jag absolut äta en eller två. Vilket jag gjorde... tror till och med jag åt tre.... Men tillbaka till saker som var kuliga att fotografera. Jag tror jag låter talspråket "en bild säger mer än tusen ord" tala för sig själv.




Kolla vad fiiiiin







Vad tkr du om att fotografera??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback