BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Jajamen, det är våfflor jag talar om. Blidde inga våfflor för min del på våffeldagen, men inte blev jag ledsen för det nej. Man behöver ju faktiskt inte äta ngt speciellt bara för att en dag säger det. Vilka mer sådana dagar har vi? Fettisdagen, kanelbullensdag? Visat jag klagar inte över att de finns men inte känner jag mig tvungen att kränga det som står under veckodagen i kalendern.

Iaf så fixade jag våfflor idag och, ja, jag kan väl säga att jag smakat bättre. Tror jag måste träna på att göra våfflor för det jag åt smakade inte alls som våfflor ska! Tur väl var så var jag den enda som behövde äta det. Mamma och pappa var iväg på möte och åt där. Lyllos dem.. Slapp brända våfflor... Sylten smakade gott iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback