TVÅ PASS PÅ TVÅ OLIKA GYM

Jag har varit galet dålig på att uppdatera bloggen. Jag ber om ursäkt, men samtidigt inte för jag vill inte sitta vid datorn en massa. Visserligen sitter jag inte en massa om jag bara ska skriva ett inlägg, men jag kommer bara in på tanken ibland.

Något annat som jag också varit dålig på är att träna. Har kommit ur mina rutiner helt och hållet faktiskt. Jag försöker göra ett schema som jag kan följa men eftersom jag har golfen också blir det svårt för är det fint väder är det bäst att ta vara på tiden på golfbanan. Jaja, ni förstår? Har iaf gjort upp ett litet schema inför de kommande 4 veckorna. Bäst att ta lite i taget. Mentalt tar jag en dag i taget och peppar mig själv.

Idag har jag faktiskt tränat. Två pass med 30 min mellanrum för att ta mig till ett annat gym. Först tränade jag på Friskis med en vän och jisses vad jag älskar att träna med skivstång. Det känns så mycket mer effektivt och duktigare. Det känns även coolt att stå på den sidan av gymmet där bara de mest muskulösa brukar stå och spänna sig. Okej, jag känner mig även lite malplacerad för jag är liten, men det hindrar mig iaf inte från att vara där!

Vi tränade benen mest och det är rätt skönt för man orkar rätt mycket så självförtroendet mår även bra. Efter en och en halvtimmes träning drog jag, med sällskap av min vän, till Lok&Motion där jag skulle träffa en annan vän och träna med. Vi skulle inte köra ett eget pass i gymmet, utan vi skulle vara med på ett pass. Passet innefattade visserligen skivstång men det var träning på ett helt annat sätt. Kände mig riktigt motiverad så när det blev tungt tog jag i från de sista krafterna och fullföljde övningen. Kändes grymt efteråt.

Nu ska jag snart lägga mig och försöka komma in i mina gamla sovrutiner som jag gillade. Har lagt mig alldeles för sen om jag får säga det själv. Imorgon ska jag även träna ett pass på morgonen så det vill jag också vara utvilad till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback