TREVLIGT VÄRRE

Gårdagen blev riktigt mysig och bra måste jag säga. När jag kom hem från golfbanan bytte jag om och tog mig in till stan för att träffa Sofia som sagt. Vi gick runt på stan och in i alla affärer och sen drog vi oss till ett kafé. Var rätt lagom för det började regna och då är det alltid mysigt att sitta med fika inomhus och snacka.

Det blev café 3g's (heter det så?). Ett väldigt mysigt café tycker jag allt. Det som är synd är att vi inte har så många kaféer i stan. 3 stora som man känner till, men sen vet jag inte så måna fler. Får ta en dag och leta upp alla kaféer som ligger vid sidan om. Kanske finns ngt jättemysigt som jag missat.

Iaf så gick vi till kaféet och satt där i lite mer än 2 timmar och snackade. Väldans vad mkt man kan ha att prata om när man inte setts på länge. Det var väldigt mysigt och ngt som kommer göras om inom en snar framtid.

Efter träffen med Sofia åkte jag hem till Joar och var med hans syskon och han själv hela kvällen. Kollade lite på film och foton. En mysig och behaglig kväll med andra ord. Vad som händer idag är följande: min faster fyller år och vi ska fira henne. Hon fyller hela 60 år, inte illa tycker jag. Så vi (familjen och Joar) ska åka hem till henne och fira henne lite med resten av pappas syskon och deras familjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback