SORRY MEN ÄR DET DU ELLER JAG SOM BEHÖVDE STIGA UPP HALV 6 IDAG, VAVAVA?

Kommer jag någonsin få sova ut under mina lediga dagar? Är det inte det enda så är det det andra som händer. Idag var det tävling på Carlskrona GK som gällde. CGK Open hette den, har hört talas om den förrut men inte spelat den innan. Nu har jag gjort det iaf. 

Jag gick ut som sista tjejbollen, yes tänkte jag, sovmorgon, men icke! Jag skulle stå på tee och slå ut klockan 7.57. Innan klockan ens slagit åtta skulle jag vara uppvärmd och redo att spela 36 hål. Jag blir bara trött när jag tänker tillbaka på det. Det är lite av den anledningen som jag varit så frånvarande på bloggen. Jag har varit galet trött på den senaste tiden. Men tillbaka till tävlingen. 

Jag låg tolva efter första ronden på 80 slag och slutade på 10e plats efter andra ronden på 78 slag, totalt gick jag runt på 157 och vinnaren gick runt på 145. Inte långt ifrån alltså, nästa gång tar jag vinsten! Min hjärnan går inte på högvarv just nu så jag vet inte vad jag ska skriva, har lite svårt att minnas dagen nästan. Kan iaf utvärdera dagens golf med att det gick väldigt blandat. Chippade som en gud ibland, sen inte. Vissa drivar var super, andra inte. Blandat var det som sagt. 

Imorgon ska Joars syster ta studenten och hans släkt kommer. Det innebär att jag ska träffa dem för första gången. Om jag är nervös? JA. Kommer det gå bra? ja... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback