NYTT PERSPEKTIV OCH EN GNUTTA ÅNGEST

Japp, vi har varit inne på ekocentret nu. Det var såklart intressant och upplysande, MEN! Det var så mkt info på en gång och jag kände sån skuld för att miljön är som den är och det finns så mkt som jag nu vill göra för att fixa det. Jag har nästan panik över allt jag måste göra. Sån är jag. Istället för att tänka på en sak i taget som jag kan göra måste jag göra allt på en och samma gång. Men en av sakerna som ska göras är att byta ut glödlampor och börja dra ut kontakten när jag laddat klart mobilen osv. Mamma, pappa. Om ni nu läser detta kan ni börja förbereda er på förändringar! Vi SKA bli mer miljömedvetna i familjen och sluta fuska!

Oj nu går paniken nästan över till ilska? Bäst att sluta skriva innan jag skriver ngt jag kommer ångra.

Eftersom jag inte har någon bild från centret får ni en bild på mitt åkband sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback