MAN LÄR SIG NÅGOT NYTT VARJE DAG

Mitt hår är i en lite jobbig längd tycker jag allt. Finns inte mycket att göra med det liksom. Felicia kan göra inbakade flätor så jag bad henne göra en på mig igår och eftersom mina puppy eyes är så oemotståndliga gjorde hon det. Sen sov jag med dem och på morgonen hade jag fint lockigt hår. Precis som... Rapunzel? Jag vet inte men fint var det!

Sen idag testade jag att göra en på mig själv och det gick! Första gången jag gör det och den blir super. Så nu har jag ännu en frisyr jag kan fixa på mig själv. Toppen.

Idag ska vi till ett ecocentrum och sen har vi egen tid och sen ska vi hem. Bussen rullar nu mot centret. Ska bli rätt intressant faktiskt. Det jag ser mest fram emot är faktiskt hemfärden. Låter trist men jag är faktiskt väldigt nöjd med resan. Har varit riktigt kul!

Jaja, får se om det händer något intressant som jag kan blogga om senare idag. Ha en bra tisdag så länge.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3298071/images/2012/pic_205390098.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback