LYXFRUKOST

Igår var det då fest för faster. Det var inget stort utan bara syskonen och deras familjer. Jag och Joar försvann efter 4 timmar, dels för att Joar behövde åka hem och dels för att jag hade svårt att andas osv för allergin. Pappa har 4 syskon och två av dem kommer från Skåne och har en bit att köra, därför måste de bo hos ngn av de andra syskonen så därför bodde min faster och hennes man hos oss inatt.

Det hade jag visserligen glömt i morse så när de kom in blev jag aningens rädd. Eftersom att vi har besök har vi dukat fram allt har att erbjuda som frukost. Det är lyxfrukost tycker jag. Det är egentligen inget märkvärdigt framdukat, det är bara det att allt är framdukat. När vi äter frukost tar vi vad vi ska och sätter oss och äter. Nu är det framdukat och ser trevligt ut. Det ser lyxigt ut. Kanske brukar ni alltid ha det såhär, men inte vi så jag är i miniexaktas.

God morgon på er förresten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback