LYCKORUS AV TRÄNING

Jag och Joar avslutade vår dag tillsammans på gymmet. Det var ett tag sen jag tränade så jag såg verkligen fram emot att få röra på mig. Jag bestämde att vi skulle träna ben och armar, Joar fick bara gilla läget. Okej, ville han inte träna det behövde han inte, men jag ville träna det iaf. 

Det blev det vi tränade och oj vad jag gillar att träna ben. Konstigt egentligen men det är dem enda musklerna som orkar ta tyngre och det känns bra för självförtroendet. På en maskin som var för vaderna tog jag lika tungt som mig själv, det kändes redigt bra ska ni veta!

När vi kom ut från gymmet kände jag värsta lyckoruset av att jag älskar att träna. Jag älskar när man pressar sig och blir bättre samt starkare. Ska jag vara ärlig har jag mesat lite innan, men nu ska det bli ändring på det. Vill man ha förändring måste man ligga i. Det är ingen annan än du själv som kan göra förändringarna åt dig. Målet nu är att bli mer diciplinerad och skärpa mig när det kommer till vissa faktorer runt träningen. Men det ska nog gå att lösa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback