JAG PALLRADE MIG ALLT UT OCH VAR... DUKTIG? FLITIG?

Även om min motivation låg på noll så kravlade jag ut mig till gymmet och rörde lite på fläsket. Det fläsk man har skakade iaf lite. Körde löpbandet i 20 min som jag sa, DUKTIG! (det ska ni säga nu och uppmuntra hur jag planerar och sedan följer planen) Sen blidde det inte så mkt mage som det var tänkt. Efter löpningen blev det lite glo-på-tvn- träning. Ögonen jobbade stenhårt. Men till mitt försvar var det Ocean's eleven på tv... bra film, bra film... En magövning blev det iaf. Sen blev det istället ZUMBA. (Varje gång jag säger zumba i huvudet får jag deras jingel samt den överdrivet peppande rösten som säger ZZZZZZZUMBAAAA) Vi har dvderna så vi kan köra våra egna zumba-pass ibland. Körde bara zumba epress idag vilket är 20 min ZUMBA med lite gott och blandat. Jag tycker det räckte. Klockav var mkt och jag ville egentligen sova. Men jag körde tappert vidare i passet. Kändes skönt att röra på sig som sagt. 




Så här ser det ut när man kommer in i vårt lilla gym


Och så här ser det ut när man står i ett hörn på andra sidan rummet och tittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback