JAG ÄR VERKLIGEN NÖJD MED DAGEN

Det blev en riktigt bra och rolig dag på Liseberg. Jag har åkt saker jag aldrig trodde jag skulle gå i närheten av! Vi har varit ungefär samma personer i en grupp som vandrat runt och åkt. Ibland tillkom det personer och ibland försvann det, men vi var en bas på 5 pers.

Såå... Vad är det jag åkt?? Jag har åkt kanonen, balder, lisebergsbanan, atmosfear, uppsvinget, uppskjutet! Googla om ni inte vet vilka alla attraktionerna är och bli imponerade! Det jag åkt innan på Liseberg är slänggungan och larven typ (knattarnas motsvarighet till lisebergsbanan typ) men idag har jag åkt ALLT! Jag var inte rädd för ngt! Jag vet inte vad jag har varit rädd för egentligen? När jag åker allt är jag kolugn och bara njuter. Inget obehagligt alls. Det är kanske töntigt, men jag är ta mig tusan stolt över mig själv.

Nu är vi snart framme vid vandrarhemmet. Ska bli skönt att få byta kläder för efter flumridern blev jag redigt blöt! Det är en bassäng i min högra sko, så illa är det. Men det var värt det. Vad som händer på vandrarhemmet vet jag inte, vi får het enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback