JAG ÄR VAKEN I ALLA FALL

Idag tänkte jag stiga upp senast 8 så jag satte klockan igår, trodde jag. När jag vaknade 8.20 insåg jag att jag inte satt på alarmen, utan bara ställt in den. Jag försov mig på lovet. Fast det var inte så farligt. Jag klädde på mig träningskläderna lite snabbt, för jag ska till gymmet. Sitter på bussen nu faktiskt. Ska egentligen inte träffa Felicia förrän 10 där men jag var klar snabbare än jag trodde så jag traskade upp till bussen och tog den som kom. Kan ta en powernap i omklädningsrummet.

Vad ska jag träna idag? Jag är inte säker men det lutar mot rygg, bröst och axlar. Till min besvikelse har jag ingen träningsvärk i benen idag. Ska banne med ha träningsvärk imorgon sen dagens pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback