HEMFÄRD, MEN JAG GRÅTER INTE ÖVER DET

Vi sitter nu på bussen hem ja och nej, jag är inte ledsen för det. Det ska bli riktigt sköt faktiskt. Vill hem. Hem till min säng, mina päron (alias mamma och pappa) hem till hemmet bara. Hem och skryta om allt jag åkt framförallt! Det får jag inte glömma! Är fortfarande chockad över allt jag vågade åka, och så var jag kolugn hela tiden(?!). Vad hände där liksom?

Vi införskaffade proviant innan vi återigen befann oss på bussen. Först tänkte jag köpa sallad på burger king men ändrade mig till macka på subway. Felicia och jag kom på en bra lösning på vart vi skulle förvara dem, iaf så tycker jag det.

Avslutningsvis på detta inlägg vill jg återigen uppmärksamma min håruppsättning. Felicia flätade om den åt mig men jag tryckte upp den så det lilla svansen inte hängde helt knas. ÄLSKAR DENNA FRISYR.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback