HÄNT LITE IDAG

Träningen gick bra! Var tungt att träna axlarna för det är inga muskler jag ofta tränar. Men det var skönt och kul. Efter träningen drog jag mig upp till stan gör att äta lunch med mamma. Vi åt på Castello, aborter blev det. Väldigt gott var det, väldigt gott. Citronsåsen till var och väldans god. Sällskapet var trevligt också. Är trevligt att umgås med mams tycker jag, sen att hon bjuder på lunch är ju inget jag klagar på. Försökte insistera på att betala... eller inte...

Efter lunchen gick jag en promenad med Joar. Vi gick lite här och var. Tror vi var ute och gick i över en timme. Benen var lite möra när vi slutligen satte oss vid busshållplatsen, men trevligt var det.

Väl hemma mötte mamma mig vid bussen och hi promenerade hem. Hungrig var jag då. Så jag funderade på vad jag kunde äta som var hyfsat nyttigt. Har nämligen bestämt mig för att blir nyttig, igen. Är svårt, men jag ska verkligen gå in för det nu. Det blev iaf avokado och keso, väldigt gott. Hade velat ha ägg också men det var dessvärre slut.

Nu befinner jag mig på golfbanan och ska träna tills mamma och pappa hämtar mig för då ska vi ut på sjön.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3298071/images/2012/pic_206500790.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback