DET BLEV EN LÅNG VANDRING

Innan idag så var det ju fint väder så jag passade på att ta en promenad. Rundan var 9 km så var jag rätt mör i benen när jag kom tillbaka. Samma runda som jag gick idag försökte jag springa igår. Det gick inge vidare att springa den faktiskt. Mentalt så var det omöjligt. Anledningen till att det var omöjligt var troligen för att jag nästan kunde se hela stäckan jag skulle springa runt och då känns allt så galet långt.

Men idag gick jag som sagt rundan. Lite för att vänja mig vid den och inse att den inte är så galet lång som det känns. Förr eller senare ska jag klara av att springa hela runda utan problem, det är mitt mål.

Det var i vilket fall som helst en väldigt skön promenad. Hoppas jag fick lite färg på kuppen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback