DAGEN PÅ LÅNGÖ VAR LYCKAD

Idag har det varit klassens dag på långö. Det var för tvåorna och ettorna. Alla kom inte, vilket är synd, för dem som inte kom då. Vi som var där hade riktigt roligt, i alla fall så var det roligt att kolla på dem som utförde stafetterna.

Det höll inte på så länge som vi trodde det skulle göra men det var nästan bara skönt för då fick vi gå hem lite tidigare. Nu väntar jag på klockan ska bli 17.10 så jag kan ta bussen in till gymmet. Ska träna på Friskis denna gång för jag ska träna tillsammans med Sofia. Ska bli skojigt! Ska se om det är bekvämt att gröna i en inbakad fläta! Är förälskad i inbakade flätor tror jag. Nåja, återgå till verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback