ALLERGIREAKTION BOTAS MED PROMENAD

Vi är nu hemma hos min faster som har katter. Katter och jag går inte ihop bra pga av min allergi. De gillar att gosa med mig. Faktiskt så verkar de dra sig till mig. Men iaf så är min allergi i vägen och jag nyser och har svårt att andas. Jobbigt med andra ord. Efter att vi suttit hör en timme så började det bli lite jobbigt och Joar och jag begav oss ut på en promenix. Vi visste inte riktigt vart vi gick men det visade sig att vi gick runt hela området och kom tillbaka till huset utan att behöva vända.

På vägen tillbaka gick vi förbi en hage med en massa kor i. Vi blev helt fascinerade och började ta en massa kort. Efter ett antalet kort känner vi både att vi kanske var lite väl uppspelta. För mig är kossor vardagsmat. När man bor på landet ser man kossor ooooofta. Ändå blir jag fascinerad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback