OCH JAG SOM TRODDE JAG SKULLE BLI BÄTTRE PÅ DET HÄR

Tji fick jag. Även om jag har appen i mobilen som jag kan blogga från glömmer jag uppdatera... Vad ska vi göra med mig? Jaja, får skriva minneslappar antar jag. Men nu skriver jag iaf, så låt oss glädjas över det. Det som hänt idag är att jag, tillsammans med Joar familj och lite annat smått och gott folk firar Martin som fyller 22 imorgon. Grattis till dig bror! Det var trevligt. Jag hade bakat en kladdkaka som var, om jag får säga det själv, väldans god. Perfekt till och med. Den serverades med jordgubbar och grädde. Inte en smula var kvar, bra betyg. Nu har jag nyss lämnar Joar vid bussen och ska sätta mig och läsa en bok som jag gillar väldans mkt. Är en serie, House of Night heter den. Mkt bra, mkt bra. Ska nu återgå till den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback