JSM KLUBBLAG VAR DET JA

Jag befinner mig just nu på hotellet tornväktaren, tror jag. Minns inte riktigt vad det heter. Det ligger ungefär så centralt som det går i Ystad, så mkt vet jag. Vi har idag spelat två matcher. Första mot flommen och andra mot trelleborg. Jag spelade tjejsingeln i båda matcherna. Första matchen förlorade jag efter 16 hål och den andra vann jag efter 11 hål. Det känns lite skönt att bidra till resultat. Imorgon är det vasatorp vi ska möta och återigen är det jag som spelar tjejsingeln. Idag hade jag så galet bra drivar. Okej, inte hela tiden, men några av mina bästa ever slog jag idag. Det enda som inte satt var puttarna. De var förfärliga och det är nog närmre en underdrift! Imorgon blir det andra bullar med det. Vädret har heller inte varit så illa. Varmt och skönt. Kanske därför det gick lite bättre idag? Nu chillar laget och laddar inför imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback