IVÄG PÅ ÄVENTYR MED BRODER

Jag och min fem år äldre bror sitter nu i bilen på väg till GÖTEBORG!! När jag tittar på gps:en visar den 30.2 mil kvar, jag litar på den. Vi har alltså några timmar kvar i bilen innan vi går in till Liseberg. Jag var übertaggad igår och dagarna innan, idag är det lite lugnare. Brukar vara så med allt. Födelsedagar, julafton osv. (ja, jag skrev osv där för jag kom inte på fler tillfällen det händer, jag låter er tänka på sådana situationer där det kan förekomma)

Nåja. Vi har det bra i bilen. Diggar till musik och bara glider fram på vägen. Föräldrarna var snälla och lånade ut KIA-bilen till oss, vilket innebär mycket plats för allt. Bara för det tog jag av mig skorna nu. Kände att jag ville ta vara på möjligheten att kunna ha fossingarna fria.

Hoppas vädret är halvdant där uppe. Kaaaaanske innebär att köerna är kortare. Om det inte visar sig att alla tänker samma tanke... kan hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback