HOTELLFRUKOST IN MY HEART

Älskar älskar älskar hotellfrukostar. Ärligt talat gillar jag alla sortera frukostar där det är framdukat och jag kan välja och vraka som jag vill. Jag åt äggröra, bacon, fralla och en halv pannkaka. Just det, lite yoghurt fick jag i mig också, och en melonbit. Otroligt vad min lilla mage kan rymma. Det som är lite jobbigt med att vara Andrea är att även att jag åt en gigantisk frukost kommer jag vara hungrig tre timmar senare, jag känner nu att jag börjar bli lite och det var 2 timmar sen vi åt. Jobbigt värre. MEN, mat är gott och äta bör man, annars dör man. Vad gör jag och min bror annars? Vi sitter i bilen på väg hem. Visste inte vad vi annars skulle göra i Gbg och vi var båda nöjda efter gårdagen. Känns ändå som om vi varit borta längre än en natt. Jag glömde fota frukosten så ni får en bild på min servett innan den användes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback