HEEEEEEJ

Hej där! Det var inte igår inte. Ojojoj vad jag är dålig på det här med bloggandet under sommaren. Det är inte så att det inte händer saker man kan blogga om, det är bara det att jag sällan, väldigt sällan till och med, tar fram datorn. Jag ska verkligen försöka bli bättre, jag lovar!

Så, lite kortfattat, var har hänt den senaste tiden? Jag har tävlat. Det var förra.... torsdagen och fredagen. Gick rätt bra. Spelade mig till en 4e placering efter att ha legat på 13e plats efter första dagen. Sänkte mig även till 4,2 vilket troligen var det bästa. Kändes som att spelet lossnade. Ska träna vidare så det håller i sig. 

Vad mer har hänt? Joar lämnade mig i 2 veckor. Inte lämnade lämnade mig, nejnej, han åkte till Lysekil med sin familj och bodde i en sommarstuga där. Han kom hem igår och åkte raka vägen hem till mig. Lyckan att äntligen få se han igen var obeskrivlig. Under den första veckan han var borta drömde jag så konstigt vissa nätter. En natt drömde jag att Joar skulle ta sitt liv?!?! Fatta paniken när jag vaknade. En annan natt drömde jag att han var fly förbannad på mig och gjorde slut med mig. Liksom WTF?!?! Panik där också. Vet inte om min hjärna inte förstod varför Joar var borta och vile därför komma på en anledning till det? Det var inga drömmar jag vill ha igen iaf!

Innan jag glömmer det! HA som att jag kommer göra det. Jag har kört på E22 och kört bland lite trafik på mindre men riktiga vägar. SÅ COOOOOOOOOOOLT. Känner mig vuxen bakom ratten, haha. Som det kan va.

Har det hänt mer? Inte som jag kan komma på som är väldigt WOW... Jag har cyklat in till stan för att träna och senare cyklat hem. Både igår och idag gjorde jag det. Känner mig grymt duktig ska ni veta. Jag har lagt in en ny växel i min fokusering med träningen. Vill verkligen utvecklas mer med min styrka och kondition. Det är bara att ha ögonen på målet och träna på!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback