DET ÄR KANSKE LITE FUSK MEN SSSSSH

Joar och jag har väldigt väldigt snart varit tillsammans i 9 månader. Imorgon är det mer exakt. 9 månader är faktiskt en väldigt lång tid, 3/4 av ett år så det måste ju firas lite. Det enda problemet är att jag inte kommer vara hemma imorgon. Jag och min bror ska dra till Liseberg och ha skoj, mer om det imorgon. Därför ska iaf Joar och jag ut och äta samt gå på bio idag. Det ska bli väldigt mysigt. Vi tänkte äta på kebabhouse och sen se Snövit. Inte den tecknade (som Joar först trodde) utan den nya moderna versionen. Kirstie Steward (heter hon så?) hon spelar snövit. Handlingen vet ni.

Nu sitter jag på bussen för att träffa Joar. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback