DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE

Jag vet inte om jag vill tro på det talesättet. Även om man väntar på ngt gott vill man inte vänta en evighet. Jag väntar hellre längre på ngt jag inte ser fram emot, liksom skjuta upp det. I alla fall så är solen och värmen äntligen kommit till stan. Har varit ute med båten och glassat med mamma och pappa. Jag har dock inte riktigt ägnat mig åt att bättra på brännan, istället satt jag i solen och läste. Jag har blivit en bokslukare den senaste veckan. Var längesen jag läste så mkt som jag gör nu. Boken jag läser nu heter Fatta eld och är den andra boken i trilogin Hungerspelen. Väldigt bra böcker! Läs dem, det är en order! Nu är jag hemma och ska ta mig något att äta. Hoppas ni också njutit av solen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback