SVETT ÄR SVAGHET SOM LÄMNAR KROPPEN!

Detta inlägg är lite sent. Skulle egentligen skrivit det igår, men jag var så trött när jag kom hem så det blir nästan sängen direkt. Anledningen till min trötthet var 2 timmars oavbruten träning. Det var inte samma träning heller, utan det var 4 olika pass. I 30 minuter plågades man under varje pass.

Först blev det bosu, inga problem. Det enda var att jag kände av lite träningsvärk i benen sen kettlebell jag körde i söndags. Bosun blev avlöst av powerpump, vilket var joooobbigt. Jag la på lite extra vikt än vad jag brukar ha, och det kändes, but it felt good!

Efter det blev det core, jobbigt, men inte i närheten av det jobbigaste. Det jobbigaste var nog det sista, spinningen med pulsband. Herregud säger jag bara. Det fanns tillfällen då jag vill fejka yrsel för att kunn gå därifrån, MEN det gjorde jag inte. Jag höll ut i 30 min och kände mig redigt stolt efteråt. 

När man kommer hem efter att ha tränat ett riktigt hårt pass känner jag mig faktiskt stolt över mig själv. Jag är stolt över att jag är så diciplinerad och tar mig själv till gymmet så ofta som jag göra och varje gång göra mitt bästa efter de förutsättningar jag har. Då har man rätt att vara stolt tkr jag.

Vad är bra mat efter träning? Jag vet att man ska äta protein, men det vore kul att hitta lite nya saker man kan äta oh variera kosten lite. Igår testa jag i alla fall rågmacka med skinka och avokado och en blåbärsyoghurt vid sidan om. Gott och lagom! 


ser kanske inte så lockande ut, men det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback