TILLBAKA TILL CIVILISATIONEN

Eller ja, nog finns det lite civilisation i Värmland. Men det är knappt. Något annat som oxå var en bristvara var internetuppkoppling! Galet alltså, enda stället där det fanns riktigt bra täckning var i skidbacken och där har jag annat för mig än att fälla upp datorn och skriva ett inlägg.
På tal om det, skidbackar, så är det just där som jag spenderat den största delen av tiden här i Branäs. Jag skulle troligen inte åka till Värmland med målet att bara ta det lugnt, iaf inte i vintertider som dessa. Skidåkandet gick redigt bra iaf! Tror det är för att min fysik blivit bättre som gör att jag åker bättre. Det blir så mkt roligare att åka när det går bra och fort! Kom upp i 72km/h sista dagen, vilket är rätt bra tkr jag.
Det har faktiskt inte hänt så mkt mer än det. Vi åt ute sista kvällen på en restaurang som var på anläggningen och det var riktigt mysigt! Fint inrett med fin belysning och ja, allt var perfa bara.
Så nu sitter jag i bilen hem och kommer sitta i den 55mil till, vilket är många timmar.
En viktig sak! Jag trillade inte en enda gång, det är bra!
image description
Redo för första åket!

image description
Fanns 3 backar att åka på, men det var okej ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback