NADA

Det känns verkligen som jag gjort nada idag. Så sjukt jobbig känsla. Och när jag tänker tillbaka har jag inte gjort ngt speciellt... Hmm... En anledning kan vara för att jag är rätt trött hela tiden. Träningen tär på en, men det är en bieffekt jag kan leva med. Jag menar, det är rätt skönt att sova faktiskt. 

Funderar dock på att lugna ner träningen ett litet snäpp ngn vecka. Bara så att kroppen hinner ifatt lite bättre... Passar kanske bra att jag ska iväg till Branäs (skidort) under några dagar på lovet. Visst, att åka skidor är ju inte precis samma sak som att chilla i en hängmatta, men det är heller inte samma sak som att slita i gymmet. Tycker det är ett väldans bra mellanläga faktiskt. 

Ska bli så jäkla gymt att åka skidor!! ÄLSKAR DET! åååh, vad jag längtar! På lördag börjar vår resa. Det är en bra bit upp till Branäs, ungefär 9 timmars bilresa, så för att vi ska orka åka skidor på söndagen bestämde vi oss för att ta den största delen av resan på lördagen. Jag tkr det är perfa. Måste dock ta med skolarbete som jag borde ligga lite mer i fas med, men det kan jag leva med, flitig som man är.......... 

Nästa gång det blir ett inlägg här är antagligen på vägen till fjällen eller i fjällen. Kärlek till att åka skidor asså. 

Kom på att jag har en ny jacka och nya termobyxor som kommer göra mig både synlig och snygg i backen, ännu en anledning att längta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback