MYSPYS

Idag, idag har det varit en bra dag! Varför? Jo för jag vaknade hos älsklingen och vi har gjort lite mysiga saker osv. Vi tog oss en tur till bryggarberget med varm choklad och riskakor som proviant. Vädret var perfa och sällskapet var super. Väldans mysigt var det med andra ord.

Det blir dock kallt efter att man suttit på en bänk och bara suttit så vi fick dra oss tillbaka med frusna fötter och händer. Väl inne i hemmets lugna vrå blev det mat.

Det känns så konstigt att skriva om sin dag. Varför gör vissa det? Är det kul att läsa om det? Jag finner vissa bloggares vardag intressant att läsa och anledningen till att jag gör det är för att de skriver så himla bra. Man kan nästan leva sig in i situationen de var i. Väldigt roande att läsa iaf.

Hmm... Kan meddela att jag testat på ett nytt träningssätt, iaf för mig, skicatången. Jag var på Friskis & Svettis och stod och biffade mig vid de stora killarna. Var inte ensam dock, hade nog inte vågat vara vid skivstängerna och de fria vikterna ensam. Min goda vän Philip var med mig och visade några jobbiga övningar. Efter vi tränat klart med skivstången fick jag reda på att bara stången vägde 20kg! 20kg!?! Jag trodde typ 10kg allt som allt med extra vikter och allt. Men nej, 20kg var det! Jag är i chock (och lite impad över mig själv..)

Nej men nu avslutar jag detta inlägg så pojkvännen ska få läsa det!

image description

Kommentarer
Anonym säger:

Och läste gjorde jag :) puss :*

2012-02-11 | 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback