MORGONTRÄNING

Hajhaj!
Som rukbriken lyder har jag tränat på morgonen. När klockan ringde ville jag bara somna om och glömma att den hade ringt. Dock gick inte det. Jag skulle åka med pappa in till jobbet så att jag hann träna innan jag började skolan, med andra ord var det bara att kravla sig ur sängen och gilla läget. 

Men det var som det brukar vara på morgonen, jobbigt att ta sig ur sängen men väl uppe är jag hur pigg som helst. Är väl en morgonmänniska i grund och botten. I alla faaaaaaaall, kvart över 7 var jag igång på gymmet och det var så skönt! Jag blir alltid så glad när jag kommer till gymmet. Älskar att träna helt enkelt. Man får sån energi efter man tränat, jag praktiskt taget studsar fram vissa stunder. 

Med det sagt ska jag återgå till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback