MINA NYCKLAR



Där har ni mina nycklar, eller i alla fall en liten skylt som visar att det är mina nycklar. En aning orelevant bild till ett inlägg som inte är genomtänkt. Behöver väl egentligen inte ha tänkt igenom innan vad jag ska skriva, men det bli såklart lite lättare att skriva då. 

Idag på svenskan hade vi en diskussion om kvinnligt och manligt. Det är kul att diskutera saker, men idag kände jag mig inte på hugget så jag satt med och lyssnade. Slängde dock in lite kommentarer då och då för att göra läraren glad. Men hela diskussionen kan göra en arg om man diskuterar med en person som är helt tvärtemot en själv. 

Nej, det är nästan så jag blir upprörd bara av att tänka på det, så jag släpper det och lämnar inlägget såhär. Kanske ska diskutera detta med mig själv någon gång? Vad tycker duuuuuu om detta ämne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback