LAST DAY OF PEACE

Lovet slutar idag. Finito. Men det gör väl inte så mkt antar jag, ska bli skönt att komma tillbaka till sina rutiner med träningen osv. Jag gillar såklart lov, men jag är alltid så rädd att jag ska komma ur mina vanor alldeles för mkt... Borde jobba på diciplinen kanske? 

Eftersom vi varit i väg har jag inte tränat som jag brukar, har dock tränat ändå för skidåkning är jobbigt. Men som sagt, jag har inte tränat som jag brukar. Så idag tränade jag två pass för att komma in i gamla vanor och det gick bra! Första passet var med kettlebells och jag ville nästintill gå och dö vissa gånger under passet. SÅ. JOBBIGT.

Men jag undvek det och kämpade vidare. Instruktören tkte det var rätt jobbigt också och det känns ju alltid lite bättre. Ett tag var han så röd i ansiktet och tog i så mkt att jag trodde ansiktet skulle sprängas, no kidding. Men han unvek det han också. Skulle bli jobbigt för oss som tränade, vad skulle vi gjort liksom? Sakta lämnat salen och aldrig pratat om det igen kanske? Nää, det vore dumt. De kan se i maskinen vilka som var med på passet nämnligen.

Vi har religionsprov imorgon... brutalt att sätta ett prov precis efter lovet om jag får säga det själv. Kom på det i morse så jag borde nog bege mig och plugga, kan bli jobbigt imorgon annars. 


Jag vill gå och gömma mig av tanken på prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback