HÄNDER IDAG?

Jo, skola först och främst. Började kl. 8 med idrott och vi körde Kin-ball. Så. Kul. Mitt lag krossade motståndarna, båda gångerna vi körde. Åh nejnej, jag har ingen vinnarskalle....... Även om jag älskar att vinna är jag ingen dålig förlorare, true story. Tillbaka lite till Kin-ball, det är helt seriöst så roligt att det borde finnas lag som tävlar i det i Sverige. Ska nog dra igång det... eller inte, orkar inte ta tag i sådant. För mkt ansvar osv. 

Denna skoldagen är kort, men den känns banne med som den längsta! Tänk dig att börja klockan 8 på morgonen med idrott och sen gå till kvart i 1 utan att äta lunch. Jag lever varje torsdag på frukt varje timme. Och Felicia får stå ut med med mig som tjatar om att jag hungrig varje gång det ger mig tillfället, he he he.... 

Vad händer efter skolan då? JO! Jag har min golfprofil. Det har jag varje torsdag. Lite perfekt sådär. Efter det brukar jag på kvällen köra bosu med Felicia. Det är ungefär samma rutin varje torsdag. Men det har jag inget emot. Kan vara för att bosu är såååååå roligt att det är förgyller dagen även om den varit dålig förövrigt...? Who knows. 

Nu sitter jag hemma vid köksbordet och väntar på att ugnen ska värma klart min mat. Tar underbart lång tid att få maten varm när inte mikron vill fungera. 


Kommentarer
Joar säger:

Varifrån har du fått höra att jag gillar kaffe? ^^ :*

2012-02-09 | 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback