GLAD ALLA <3 DAG!

Då var det dags igen för kärlekens dag. Dagen då man ska visa lite extra kärlek för sina medmänniskor. Det är en fin tanke med denna dag, för även om man ska visa kärlek varje dag är det lätt att glömma det i vardagen. Detta är nog första gången jag faktiskt har ngn att fira alla hjärtans dag med så det kändes ännu mer super när denna dag kom. Jag till och med hoppade över ett bosu pass för att gå och fika med min darling. Visserligen hade jag tränat på morgonen (sprang i 45 min!!!), men ändå, träningen betyder mkt för mig så att jag offrade dagens andra pass var en fin liten gest åt min fina pojkvän.

Vi kilade till Lennarts efter skolan och satt där och myste som det fina lilla par vi är. Ska jag gå in på detaljer om vad vi beställde? Jag kan iaf säga det viktigaste som vi båda beställde, chai latte. Så himlans gott äre asså!

Måste återgå till la plugg nu. Glad alla hjärtans dag!



Darling och jag på café

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback