DUBBELT UPP

Hej!
Vaknade idag hemma hos Felicia, eftersom vi hade haft en liten filmkväll hemma hos henne. Vi såg "Jag saknar dig" och den var väldigt... konstig? Men bra, trots sin konstighet. Vid vissa stälen kunde man inte hålla sig och tårarna började rinna så sakteligen nedför kinderna. Även om filmen handlade om ett tvillingpar är det inte dem jag syftar på i min rubrik. Nix. Jag syftar på min träning. 

På morgonen tog jag bussen ifrån Felicia vid halv 10-tiden och var på gymmet kvart i, redo att köra igång. Blev en lång och härligt timme med start på löpbandet i 30 min. Det jag älskar med att träna på morgonen är att det inte är för mycket folk i gymmet. Såklart finns det några som strossar runt mellan maskinerna, men inte för många för att man ska behöva vänta på sin tur i ett x antal minuter. 

Som sagt, dubbelt upp. Det var första passet. Nästa var lite senare på eftrmiddagen och det var pass med instruktör. Plågade magen första halvtimme och gick sen vidare med att köra slut på benen sista halvtimmen. På något märkligt sätt har jag börjar se skönheten i spinningen. Spenderar fler och fler minuter där inne för varje vecka.

Nu väntar jag på att räkor ska tina så att jag och pojkvännen min ska kunna göra våra räkmackor. Tar en evighet.....



Stretchar lite fint i omklädningsrummet efter första passet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback